Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

somadatta kulkarni

Inspirational

3  

somadatta kulkarni

Inspirational

शब्द फुले

शब्द फुले

1 min
4


भावनांची फुले

गंध पसरला

भावनांचा मज 

अर्थही कळाला   १


मनाची आर्तता

शब्द रूप ल्याली

आणिक माझिया  

मनाला भावली   २


शब्द आम्हां धन

शब्द आम्हां शस्त्र

शब्दावीण नाही 

नाही दुजे अस्त्र  ३


शब्द काव्यमय

असावे सुंदर

एकच सांगतो 

जपावे अंतर     ४


काव्य मधुरतम

गोडवा नूतन

करूया ते नित्य

अंतरी जतन     ५


नसता कविता

जीवनात काही

दास म्हणतसे    

अर्थ काही नाही!  ६


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational