Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilamani Thapa

Inspirational Others

4  

Nilamani Thapa

Inspirational Others

ବାତ୍ସଲ୍ଯ  ପ୍ରେମ

ବାତ୍ସଲ୍ଯ  ପ୍ରେମ

1 min
332



ଏ ଭବ ପୃଷ୍ଠରେ         ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଅବତାର

        ଅଟେ ଅନନ୍ତ ଅପାର

ପାପ ବଢିଗଲେ        ଏ ଧରା ଧାମରେ

        ହୁଏ ତାଙ୍କ ଅବତାର ।


ଦ୍ୱାପର ଯୁଗରେ            କୃଷ୍ଣ ଅବତାରେ

         କଂସର ବନ୍ଦୀଶାଳରେ

ଅର୍ଦ୍ଧରାତ୍ରିରେ ଯେ        ଜନମ ହୋଇଲେ

       ମାତା ଦେବକୀ କୋଳରେ ।


କଂସର ଭୟରେ           ପିତା ବସୁଦେବ

          ପଭୁ ଙ୍କୁ ଦେଲେ ସୁରକ୍ଷା

ସେ ଅର୍ଦ୍ଧରାତ୍ରିରେ           ଯମୁନା ପାରିରୁ

          କଲେ ପିତା ଧର୍ମ ରକ୍ଷା ।


ପହଞ୍ଚି ଥିଲେ ଯେ           ନନ୍ଦଙ୍କ ପୁରରେ

         ଦେଇଥିଲେ ତାଙ୍କ କୋଳେ

ତା ପ୍ରତି ବଦଳେ             ନନ୍ଦରାଜା ଝିଅ

        ମାତାଙ୍କ ଦେବକି ଙ୍କ କୋଳେ ।


ପୁତ୍ର ଜନ୍ମ କଥା             ଶୁଣି କଂସା ସୁର

        ଆସିଥିଲା ବନ୍ଦୀଶାଳା

ଦେବକୀ କୋଳରୁ         ଛଡାଇ ଦେଇଣ

        ସେହିଠାର ହତ୍ୟା କଲା ।


ସେହି ସମୟରେ          ସେ ଶିଶୁ କନ୍ୟାଟି

       ଦେଇଣ ଆକାଶ ବାଣୀ

ବିଜୁଳି କନ୍ଯାଟି            ନାମଟି ଅଟଇ

      ଭାଙ୍ଗିଲେ କଂସର ଠାଣୀ ।


ଗୋପପୁରେ କୃଷ୍ଣ          ବଢୁଛନ୍ତି ବୋଲି

      ହୋଇଲେ ଅନ୍ତର ଧ୍ଯାନ

ଭୟଭିତେ କଂସ          ପାରିଲା ନି କିଛି

      ହେଲା ତାର ଅନୁ କ୍ଷଣ ।


ସେହି ଦିନଠାରୁ          ଚିନ୍ତାର କାରଣ

      ବଢିଥିଲା ତ କଂସ ଠାରେ

ଅନେକ ଅସୁର           ପଭୁ ଙ୍କ ନିଧନେ

   ପେଶିଥିଲା ଗୋପପୁରରେ ।


ଅସଫଳେ କଂସ           ହତାସ ହୋଇଲା

       ଫଳତ ବିଫଳ ହେଲା

କିଭଳି ଭାବରେ             କୃଷ୍ଣକୁ   ବଧିବ

       ତା' ଦୁରବୃଦ୍ଧି ଭାଙ୍ଗିଲା ।


ମନର ଚିନ୍ତନା              ଶେଷ ହୋଇଗଲା

       ଅକୃର କୁ ସେ ପେଶିଲା

ବାଧ୍ଯହୋଇ ଶେଷେ         ଅଡୁଆରେ ପଡି

       ଗୋପ ପୁରକୁ ଅଇଲା ।


କିଭଳି କହିବ              ପାପି କଂସ ବାର୍ତ୍ତା

        ନିଜ ମନରେ ଭାବିଲା

ନନ୍ଦ ଯଶୋଦା              ପଚାରନ୍ତି ପୁଣି

       ଶଂଙ୍କଟ ରେ ପଡିଗଲା ।


ବାସଲ୍ଯ ପ୍ରେମର            ପୁରା ପରିଣତି

        ପଡିଥିଲା ଗୋପପୁରେ

ତେଣୁ ଯଶୋଦା            ପୁତ୍ର ପ୍ରେମେ ଅନ୍ଧ    

        କୃଷ୍ଣ ଙ୍କୁ ଛାଡୁନ ଥିଲେ ।


ମାତା ପୁତ୍ର ପ୍ରେମ            ଅଧୁରା ରହିଲା

         ଅକୃର ଘେନି ଅଇଲା

ଯଶୋଦା ମାତାଙ୍କ      କୋଳ ଶୂନ୍ୟ ହେଲା

        ବାତ୍ସଲ୍ଯ ପ୍ରେମ ସରିଲା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational